onsdag 2 april 2008

ONSDAG..?! Redan...

Imorgon åker jag iväg till Sälen, det betyder att det redan är Onsdag!? Ali min partner in crime här nere i grottan på praktiken håller på bli go nuts. Han sitter och försöker komma på hur det låter när greker bryter på svenska??!! Men det låter mer som när spanjorer bryter, han läspar och spottar över hela bordet ha ha ha men det är underhållande. 
Min iPod funkar hur bra som helst, så bra att jag missade min station imorse för att jag tittade på film. :)
jag vill passa på att tacka John för min första kommenatr på min blogg wooohhhoo *applåder* du är nog den enda som läst min blogg oxå, come to think of 
it, så har jag inte sagt till ngn att jag skriver förutom dig :)

Nej nu ska vi se om vi kan hitta några roliga jobb här i stockholm till mig efter sommaren!
baj baj

1 kommentar:

Jompa sa...

Det va inte så dåligt att jag va den första som kommentera! Det va ju inte heller så illa att du lägger upp en bild på mig också på din blogg, eller? Annars?