måndag 31 mars 2008

Vänner?

Nu pratar vi inte med varandra...eller är det jag som inte pratar med honom? 
Hr förklarar man något för någon, när man inte ens kan förklara det för sig själv? Hur förklarar man vad det är man stör sig på, när man egentligen inte kan sätta fingret på det. Har han betteet sig illa? Har han vart självisk, har han fått mig tro att han gillar mig, lurat mig?Eller är det jag som varit dum och blind? Överdriver jag? Kan jag vara bara vara vän med honom? Jag trodde att jag kunde det, men det kan jag nog inte. Det konstiga är att, jag är ju inte kär i han?! jag tänker inte på honom så ofta, och håller mest det som är mellan oss, för mig själv, pratar sällan ens med Carro om det. Det är så komplicerat så att jag skulle inte veta i vilken ända jag ska börja. Jag tror inte att jag ser oss två ha ett förhållande vi lever i två olika värdar och har en HELT skilld syn på vad vänner är, och hur man umgås med dem!!! Jag tror aldrig det skulle funka, så varför kan jag då inte bara vara vän med honom. Han låter mig inte bara vara vän, han vill att jag ska tycka om honom mer, han vill att jag ska var bara hans. Han vill göra mig advundsjuk med alla jäkla tjejer han träffar, och dejtar, och det visar sig att han träffar en hel del? Varför berättar han allt för mig oxå? Han VET att gillar honom, men om han nu inte har samma känslor, kan han inte då bara låta mig va i fred!?

Jag blir tokig på att analysera, jag blir tokig på att hela tiden höra olika saker från olika
 personer och honom. Istället för att tala klar språk så får jag ur mig ngt helt annat, som bara blir helt fel och resulterar i irritation, arga blickar och hans ex som dyker upp mitt i allting, som han för övrigt sagt att han inte träffar längre...

Önskar att jag inte brydde mig så mycket...hatar att vara fast i sånt här...jag lovade mig själv för länge sen att ingen kille ska få behandla mig så här. 


HUR FAN FASTNADE JAG FÖR HONOM AV ALLA!??!!

Inga kommentarer: