måndag 31 mars 2008

Härlig söndag...

Jag vaknade runt 11 av att Charlotte ringde och väckte mig, hon satt hon och Jossan inte kunde komma till brunchen vi hade planerat med tjejerna. Jag messade Louise, Fia, Olivia och Towe för att se om de kunde, men det blev inte så. fast det var ju underbart väder så att det kanske var lika bra, jg bestämde mig för att ta en promenad.  Jag ringde min favvis Magnus och vi bestämde att vi skulle ta en promenad i det härliga vädret. Så möttes upp hos honom på Kungsholmen och började vår vandring runt stan. Vi tog västerbron över till hornstull, gick södermälarstrand bort mot slussen och gamla stan, där tog vi en glass och fortsatte tillbaka mot K-holmen. Magnus är en underbar vän, så himla snäll och man kan prata om allt med honom, och han gör mig lugn, han är norrlänning:) så han är väldigt lugn, och harmonisk, ingen stress! Han skulle hem och tvätta och jag skulle till kyrkan, så vi skildes åt runt 4 tiden, men vi bestämde att vi skulle träffas igen runt 18.00 på Imperiet och äta. Jag kom dit runt 18.00 satte mig i baren och pratade lite med Jessika, de hade vart hos oss på Storstad dagen innan, hon var lite bakis trött, men vilken härlig tjej, hon höll humöret uppe!! Magnus kom runt halv sju, vi tog en öl och pratade lite till med Jessika och beställde in vår mat. 20.00 började Hotellet gänget droppade in och Stockholms spelet drogs igång. Tuulikki och Sara och Marc kom oxå, de hade varit och titta på när Anders sjöng med sitt band på Nada, han är ju full av överrskningar vår chef! Carro kom oxå :) Har inte sett henne på hur länge som helst!! saknar henne...hon har det inte lätt hon men sitt ex. Eller ja...det är nog ganska svårt för dem båda...alla har vi våra problem...

Summan av kardemumman...det var en underbar söndag och jag skulle vara förlorad utan mina vänner!!!

Inga kommentarer: